fredag 18 april 2014

GLAD PÅSK




3 kommentarer:

  1. Hej, Birgitta!
    Här flödar kreativiteten ser jag. Jättefina bilder du gjort i grafikprogrammet!
    Jag har ett antikt PSP och där finns inte så mycket att använda för att få till fina bilder till högtider.
    Numer blir det mest digitalkameran som används.
    God fortsättning på påskhelgen önskar jag dig!
    Kram, Agneta

    SvaraRadera
  2. Tack Agneta, visst finns det grafik för gamla PSP, jag har PSP 8 som duger bra, men till de här har jag använt PSP 9.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Birgitta!

    Att mitt PSP är antikt stämmer bra då, för det är 6...! Inte vet jag var jag ska hitta lite snygga figurer som går att intallera i det.
    Förr io tiden, innan bloggarna fanns, gjorde jag mycket grafik. Mest bakgrunder, gästböcker, div. knappar m.m. som skulle passa til hemsidrona.
    Numer använder jag PSP till att redigera foton i.
    Kram, Agneta.

    SvaraRadera