söndag 24 april 2016

Nerja-Spanien Jan-Febr 2016




























7 kommentarer:

  1. Vilka fina och underbara foto!
    Kram och en fortsatt fin helg!
    Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Karin, detsamma till dig
      Kram Birgitta

      Radera
  2. Det var många fina bilder. Semesterfoton antar jag? Jag har varit här och tittat på dem några gånger :)
    Vill passa på och önska trevlig helg.

    Vår lilla "stegtävling" går mot sitt slut. Jag skrev hos pixelmojan att jag vet vem som INTE vinner den ... hehe

    När tävlingen är över kan vi fortsätta vara stegvänner i 10000-steg klubben :)
    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lollo, jag och min man var i Spanien i 29 dagar Jan-Februari 2016.
      Visst fortsätter vi i Stegklubben.
      Kram Birgitta

      Radera
  3. Tack för god kamp i stegtävlingen Bloggvandring, och grattis till jordskredssegern :D
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack själv Lollo för att ordnade Bloggvandringen
    Vi ses i Stegklubben
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  5. Tittar in och önskar dig en Glad Midsommar :D
    Kram

    SvaraRadera